God morgon!

...Eller god dag. Sovit som en gud inatt. Riktigt skönt. Drömde härligt och sov djupare än på länge. Tokskönt!

Hoppas ni inte missar kvällens drabbning mellan FC Barcelona - Chelsea FC? Måste säga att pengar sätts på Barca ikväll. Dels för att Barca drillar underbar fotboll, dels för att jag hatar Chelsea utöver allt annat. Ja, rent avskyr? 1.72 för Barcavinst på Nordicbet får man väl ändå se som okej ändå.

Nåväl, imorgon spelas matchen jag ser fram emot mest i årets Champions League. Man United vs. Arsenal! Nu är det så att jag är inbiten, jag nästan förlorad, i Londonlaget Arsenal. Med 4.20 i odds så kliar det allt lite i fingrarna att sätta nån hunka på vinst. Dock alltför osäkert i och med Uniteds nuvarande form. Det återstår att se om girigheten övervinner förståndet imorgon. NHL-slutspelet är något jag följt dessa dagar och dragit in en hel del kosing på. Dock måste meddelas att en svidande förlust gjordes i förrigår då Inter torskade 1-0 hemma mot Napoli (!). Men så är det ibland.

Är ensam hemma nu en vecka då min sambo Nadja är i Luleå och underhåller sig med diverse roligheter såsom jobb, en hund, en Sylvia och produkter från Lush. Det är ganska fult väder idag med lite småregn, så det är perfekt väder för städning!

Dessutom, igår när jag skulle köra till träningen började det regna. Och då kom jag på att vindrutetorkarna slutat fungera.
Så det blev lite kaos att köra till Norrvalla. Fick stanna och torka av rutan ganska ofta. Det ska fixas idag.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback