Jobb!

Jag har nu sen februari jobbat på Psyket här i Skellefteå och trivts kanon! Jag menar, vem trivs inte med att ens ha ett jobb i dagens läge? Hur som helst, chefen ringde idag och undrade om jag ville börja gå på schema. Jag har hitills jobbat på timvikarie, dvs. hoppat in då det behövts. Så ingen blev gladare än jag då jag nu börjar gå på schema och jobba "riktigt" från och med Måndag. Glorious!

En fråga: Någon som har jättebra, helt makalösa tips på hur man vänder tillbaka dygnen? Har jobbat 10 nätter denna månad och helt vänt på dygnet. Ja, jag vet att man ska sova, men det går inte när klockan är 02.30 och man är lika vaken som en tomtenisse på crack...Alla förslag är välkomna.


Annars en trist dag med lite spel ,och tråkiga spel, att oddsa på. Newcastle - Portsmouth i Premier League? Nej, jag avstår tack...

Ps. Det regnar?! Göttmos!

Kommentarer
Postat av: Serran

Kul att du får jobba efter schema!

Dock har jag inga tips för att vända på dygnen.

2009-04-27 @ 15:57:34
Postat av: Eric

Tack! Det känns kanoners!:) Det var synd. Är i behov av att sova ordentligt:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback