O'learys...

...bjöd på en målfattig, men ändå relativt rolig match. Barca - Chelsea. Visst hade jag gärna sett en vinst för Barca där. Hade en del fina lägen. Men hur som helst, ganska nöjd ändå.

Präktigt som det är så går NHL-hockeyn tidigt ikväll. Eller tidigt...01.05 samt 01.35 börjas det. Ger länkar samt sedvanliga oddsen från Nordicbet nedan om någon mot förmodan skulle vara intresserad av att kolla. Själv ska det kanske ses. Helst ska det sovas. Som tidigare kan ni behöva ladda hem Sopcast eller Tvants, beroende på vilken kanal det sänds.

Washington Capitals vs. New York Rangers Start: 01.05. Odds: 1: 1.70  X: 4.20  2: 4.25
New Jersey Devils - Carolina Hurricanes Start. 01.35. Odds: 1: 2.20  X: 3.85  2: 2.90

I första matchen läggs mitt tips på Washington som krossat senaste matcherna och fått Lundqvist att sätta sig i båset.
I andra matchen läggs mitt tips på Carolina. Även om de har en tuff bortamatch att vänta så tror jag de går in med bra självförtroende efter en 4-0 vinst senast och vinner även denna. En dubbel med 400kr insats ger en total vinst på
ca. 2000kr efter odds på 4.93.

Lite kvällsmacka sen sängen. Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback