O'learys...igen.

Återigen blev det att se CL matchen på O'learys. Hade tippat på Arsenal, egentligen kändes det väl som att Man United skulle ta det, men jag tippade med hjärtat. Tänker då inte tippa mot Gunners;)

Kvällens spel gick väl inte jättelysande. Gick dock + - noll. Gick back på 1-200, det kan jag ta efter gårdagens storvinst.
Sverige gjorde dock en makalös vändning mot USA. Låg under med 5-2 tror jag det var och vann ändå med 6-5 eft.fl. Dock kan tilläggas att 5-5 målet var en ruskig tavla av keepern i USA. Skämmes!

Imorgon blir det träning, köra lite motorcykel om vädret tillåter. På kvällen blir det grillning och lite bus. Förmodligen.

Tänkte sätta mig tillrätta i soffan och köra nån match på PES innan det är dags att läggas.

Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback