Shit pommes!

Vilken jävla match inatt. Carolina - New Jersey...Tände till riktigt fint i tredje perioden. Hade spelat en dubbel på Washington och när de stod som klara vinnare var det bara Carolina som behövde vinna. Men segern lät då vänta på sig.18:40 in i den tredje kvitterade Carolina. 48 sekunder senare stänker Eric Staal in 4-3 till Carolina. Helt otroligt! Sport är spännande!
Tack vare den fina vändningen blv det några tusenlappar till i Spelkontot. Hallelujah!

Idag är det skönt väder ute. Soligt, lagom varmt och det blåser inte alls. Jag har varit på en liten löpvända och kört lite styrke här hemma. Tänkt städa undan det sista nu innan sambon kommer hem imorgon. Man kan ju inte "försluska sig" helt inte. Det får bli sista tvätten samt, dammtorkning idag. Trist som det är, men det måste göras.

Massa rolig sport idag. Avstår helst spel från Allsvenskan då den som bekant alltid slutar hur som helst. Alltid kryss eller så vinner "sop-laget". Superettan lockar inte heller så där jättemycket. Utom då kanske Väsby - Syrianska. Väsby har gått tungt i inledningen och Syrianska känns mer lockande att lägga kosingen på. 2:an lockar!

Enda jag skulle kunna tänka mig att spela på i Allsvenskan är Djurgården som möter Halmtad. DIF med 4.75 i odds känns ändå värt. Visst har DIF en liten kris nu. Men vinsten senaste i Svenska Cupen kanske betyder mer än vad man tror. Halmstad har dock tagit två fina skalper mot Malmö samt Helsingborg senaste två matcherna. Vi får se om jag lägger ett spel eller inte där:) Känns ändå lockande till de fina oddsen. Tilläggas kan att Halmstad inte vunnit mot DIF sedan 2005. Tror det lossnar för Oremo ikväll som avgör.

Sen ikväll är det ju dags! Champions League! Man united - Arsenal. Jag kommer helt tippa med hjärtat och lägga en slant på Arsenal. Även om det blir tufft mot ett United i storform + hemmaplan.

Ev. spel idag:
Väsby - Syrianska.                    Odds: 1: 3.80.  X: 3.60.  2: 1.85. Mitt tips: 2.
Halmstad - DIF.                        Odds: 1: 1.75.  X: 3.55.  2: 4.75. Mitt tips: 2
Anundsjö - Ersboda.                 Odds: 1: 2.55.  X: 3.95.  2: 2.15. Mitt tips: 2
Manchester United - Arsenal.  Odds: 1: 1.81.  X: 3.30.  2: 4.90. Mitt tips: 2
Sverige - USA.                          Odds: 1: 2.15.  X: 4.20.  2: 2.65. Mitt tips: 2

Mycket bortavinster enligt mig idag. Ersboda ska vara bättre än Anundsjö och 2.15 är spelbara odds.
Sverige - USA i hockey-VM känns Sverige sådär. USA känns mer spelvänligt i denna match. Även om jag vill att Sverige ska vinna får de inte mitt tips idag, tyvärr.
I DIF matchen lockar som sagt oddsen, samt att DIF's fina historik mot Halmstad.
Väsby har gått knackigt och man får se denna 2:a stark som attan.
Angående CL-matchen tippar jag enbart med hjärtat. GO GUNNERS! ;)

Ha det bra, folk!   

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för tipsen ska absolut se över dem.

2009-04-29 @ 15:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback