Titta, han bloggar igen!

Har då varit iväg och tränat ikväll en kortis. Kändes sådär. Det blir iallafall provtagning imorgon, vilket kan bli spännande.
Har haft krångel med både ljumske och rygg och nu på slutet har det känts risigt som fan, som en säg. Ska ta prover för att utesluta ev. virus eller brister på något. Skönt, skönt.

Ikväll blir det otroligt lugnt. Hade tänkt se en film eller kanske leta upp nån bra stream och kolla på Norwich - Reading.
Det känns som att det är det jag mäktar med ikväll. Imorgon ska jag städa klart så frugan min blir stolt och glad när hon kommer hem från Lule.

Kan någon tipsa om någon ny bra film? Vore väldigt trevlig må jag då säga.
Jag och Nadja såg härom veckan "Ghost Town". Tyckte det var en bra film med Frank Herlihy och Ricky Gervais
i huvudrollerna. Filmen börjar med att en snubbe dör. Det är där filmen börjar. Konstigt nog. Det brukar i många fall
vara tvärtom. Men han dör iallafall, i ca. sju minuter innan han man lyckas få liv i stackarn. Han vaknar upp med en förmåga han inte är allt förtjust i. Filmen har en skön jargong med stor portion humor. Helt klart sevärd!

Nu, mat. Höres gott folk!

---------------------

För dem som vill och är intresserad!
För att se matcherna via stream måste i vissa fall små finurliga program som Sopcast och Tvants användas.
Lätt att ladda hem och installera.

Själv ska jag ev. följa Norwich-Reading och kanske göra mig en hacka. Småfina odds...

De aktuella oddsen på matchen är
1. 2.70.  X. 3.20.  2.  2.50
Jag tippar på att 2:an Reading går segrande ur striden.

Följ Norwich - Reading här:
http://myp2p.eu/broadcast.php?matchid=36796∂=sports
Följ Newcastle - Portsmouth här:
http://myp2p.eu/broadcast.php?matchid=36795∂=sports

Adjö.

Kommentarer
Postat av: Maja

Men, men, men... ännu en blogg? Åh så roligt!

2009-04-27 @ 19:33:36
Postat av: Eric

För din skull Maja! Som du längtat på updates;) Tänkte att det vore kul att skriva igen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback