Avlopp...

Jag och Nadja rensade avloppet idag. Det var...otrevligt.
Jag ogillar (rent hatar) odören som lägger sig över rummet. Inte så väldigt mysigt må jag säga.

Vi tog handfatet i badrummet samt i duschen. Duschen var en resa i sig. Jag stack ner handen, självklart försedd med handskar av pansar (minst), samt flaskor av diverse renande medel. Som sagt, ner med handen och greppade tag i något ohyggligt. Jag trodde såklart det bara va vårat äckel där nere, men nej så fel man kan ha. I min hand har jag sen en näve Blått (?!) hår! Vem med blått hår med omänskligt håravfall har duschat i våran dusch?

Jag antar det är en gåta som förblir olöst. Kommer gråta mig till sömns inatt av den synen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback