En dag ute i solen...

Idag har det varit en skön, avslappnande dag. Jag är ledig från jobbet och solen passade på att titta fram. Även om det inte har varit jättevarmt så är det alltid trvligt med sol. Vi vaknade här hemma och gjorde oss iordning för att gå till Bonnstan där det var marknad. Marknaden var väl inte så mycket att hänga i granen, men det var ändå trevligt. Vi fikade och umgicks med släktingar i en kammare där.

Maja slöt upp efter ett tag med sin systerdotter Ebba. Som är toksöt. I början var Ebba lite blyg men jag lyckades snabbt charma henne. Talangfull som jag är i området;) Efter ett tag i Bonnstan gick vi till stan och strosade ett tag innan det var dags att bryta upp för stunden. Ikväll blir det någon form av Schlagerkväll här. Ska se finalen på projektorn och ta det allmänt chill.

Är för övrigt grymt sugen att tatuera mig igen och har några krokar ute på förslag. Fick en tatuering av nadja i Julklapp som jag inte hämtat ut ännu. Så inom en snar framtid hoppas jag det sker.




När Nadja provade kläder på BikBok så blev Ebba allt bra nyfiken. Som den Ninja hon verkade vara så smygkikade hon in i båsen.


Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback