Trött...

Är så fruktansvärt trött! Måste vila...Var en lugn skön dag på jobbet, det behövde jag.

Ikväll är det då matchernas match. För den här veckan. Arsenal - Manchester United på 6:an. Jävlar så fint!
Det blir ryggläge ikväll kan jag lova!

Annars då? Ja, det händer inte så mycket för tillfället. Jobbar, tränar i den mån jag kan.
Min sambo är på "jobbprov" idag. Hon och två andra konkurrerar om platsen. Säljer hon bäst, så får
hon jobbet. Nu är det upp till bevis!;) Håller stenhårt tummarna.

Skall nog beställa besiktning till Motorcykeln tills på torsdag. Men det ser ut att bli kasst väder så jag vet inte.
Har pysslat på med den där den står i vår källare. Vågar dock inte gå ner och starta för då dör väl grannarna ovanför (90+ både två, stackarna). Är grymt sugen att fara ut och köra. Var som sagt ut med svärfars HD häromdagen och det är ju rent magiskt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback