Valborgs.

Goddag!
Lite klent med uppdateringar har det blivit nu i dagarna. Kan skylla på att jag har haft fullt upp faktikst.
Det har varit Valborgs, det har varit servning av motorcykel och bil m.m.

På Valborgs blev det grillning här hemma. Köpte oss en fin liten grill, lite goa grönsaker samt ett Grillspjut.
Aldrig ätit Grillspjut förut, men det var grymt gott! På kvällen spelade vi in en valborgsversion av "Fattig bonddräng". Resultatet blev....spännande. Vi gick senare iväg för att kika på en majbrasa. Sen blev det inte så mycket mer.En väldigt lugn Valborgs med andra ord. Vi kikade på en film med. "Lars and the Real girl". Den var faktist väldigt bra! Den handlade om en kille som fick vanföreställningar. Han köpte sig en "Sex doll" på internet. En sån där jätteverklig i naturlig storlek, anatomiskt korrekt m.m.:P Han trodde att dockan var en levande människa, och det blev ganska roligt, som ni kanske förstår:P

Som sagt, en ganska bra Valborgs.
Igår var det så otroligt, magiskt varmt ute. Jag, Nadja och Maja gick och köpte oss en varsin glass och satte oss att sola. Jag och Nadja gick sen till Bonnstann och umgicks med lite släkt. När vi sen kom hem blev det pyssel. Jag servade motorcykeln. Bytte olja, filter, laddade batteri m.m. Dessutom var det ju dags att köra på vinterdäcken på bilen. Så det blev en hel eftermiddag med foronspyssel och don.

Efter den eftermiddagen var jag och Nadja så trötta att vi la oss att se "Twillight". Dock var det något strul med skivan. Så slutet kom inte med. Så vi är lite sugna att se slutet nån gång:P

Annars har det varit bra dagar som inbringat en del kosing. NHL-slutspelet och Premier league är vad jag prioriterar att betta på.

Det går en hel del bra matcer ikväll. Så jag tänkte jag länkar upp några här för er som vill kika via stream. Jag tänkte sitta mig att sola på balkongen och kolla Portsmouth - Arsenal.

Premier League:
Middlesbrough - Manchester United
Chelsea - Fulham
Portsmouth - Arsenal
Manchester city - Blackburn
Tottenham - West Bromwich
Stoke - West Ham
Wigan - Bolton

Italienska Ligan:
Inter - Lazio

Spanska Ligan:
Real Madrid - Barcelona
Villareal - Sevilla
Numancia - Malaga



Slänger ev. upp odds här senare om jag hinner.
Ciao så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback